Główna arrow Archiwum arrow Propaganda sukcesu
Google AdSense
Reklama
Darmowe Ogloszenia
Reklama
Ogolnopolski Serwis Ogloszeniowy
Reklama
OPARZENIA.INFO
Propaganda sukcesu PDF Drukuj Email

Stacje telewizyjne od TV1, TV2, TV3 po Polsat, jak w każdy dzień konsumenta, prześcigają się w podawaniu informacji, jak to konsumentom w Polsce jest dobrze. Ile to urzędnicy pomogli w ilu sprawch i ile udzielili porad. Bzdura "na resorach" jak to konsumentom pomagają rzecznicy praw konsumenta, urzędnicy Inspekcji Handlowej i Sanitarnej oraz urzędnicy z Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji.

 

Urzędnicy z Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji mają konsumentów, mówiąc prosto z mostu "głęboko w d**pie" - to widać na codzień, po tym jak powszechnie są łamane prawa konsumenta. Konsument dla nich nie jest nawet stroną postępowania tylko "zgłaszającym".



Inspekcja Handlowa i Sanitarna "Sanepid", to instytucje tak nieruchawe i nie zainteresowane swoimi obowiązkami i konsumentami, że tu nawet szkoda o tym się rozpisywać.

 

Rzecznicy praw konsumenta, to z reguły osoby przypadkowe, zatrudniane przez lokalne władze jak i inni urzędnicy osoby "bez zapału i umiejętności". Taki rzecznik, nie jest ani zainteresowany prawami konsumenta, ani tą problematyką, ani nie ma doświadczenia i potrzebnej wiedzy, by konsumentom skutecznie pomagać. Często też rzecznik, zapomina "po co jest" i bez uzasadnienia staje po stronie nieuczciwych sprzedawców/usługodawców, zamiast po stronie pokrzywdzonego konsumenta.

 

W zasadzie, to wszystko nie powinno dziwić - taka jest Polska.

 

Dziennikarze piszą, to co "totalitarna" władza im powie. Wychowani w komunistycznych mediach i obecnie pracujący pod kontrolą fasadowej demokracji robią, co nakazują "z góry". Gdy zgłaszamy im bulwersujące sprawy oszukiwania konsumentów, przez firmy telekomunikacyjne, dziwnym trafem żaden dziennikarz, nie jest zainteresowany, by o tym pisać. Czasami zaś, przecieka informacja, że firmy telekomunikacyjne oszukujące masowo konsumentów, chronią służby specjalne, zatrudniane w tych firmach. Tak więc 2 + 2 daje 4. Wszystko jasne, jaka jest konsumencka rzeczywistość. 

 

Urzędnicy pomagają konsumentom  ? Każdy, kto miał lub ma konsumencki problem, wie że ta pomoc w większości - szacujemy że ponad 90 % - jest nic nie warta i tak naprawdę konsument, jest sam w walce o swoje prawa. 



Urzędnicy w Polsce, to kompletne "ofermy" i nie chcą nic załatwić. Niby załatwiają, niby "doradzają", tylko chyba przepisów nie znają i chyba nie są chętni nic załatwić. Szczególnie trudno coś wywalczyć, jeśli oszukuje firma z zagranicy. Jeśli jest to tylko biedny polski sklep lub usługodawca, urzędnicy rzucają się jak stado wilków i wtedy sklepikarz, usługodawca, śmiertelnie wystraszony zwykle załatwia sprawę. No chyba, że ma plecy lub gdy najprawdopodobniej da w łapę [bo chyba tak to jest załatwiane], wtedy nawet oczywistej sprawy urzędnik nie pomoże załatwić i w takim przypadku. Taka jest polska rzeczywistość konsumencka !!



Masowe oszustwa na szkodę konsumentów, drożyzna - ceny wyższe niż w krajach EU. Okradanie konsumentów przez masowe żądanie odstępnego za zrezygnowanie - odstąpienie od umowy [niby kara umowna]. Tak firmy telekomunikacyjne doją bezkarnie polskiego bezbronnego konsumenta i to doją ile się da i jak się da.



W żadnym kraju EU takiego bezprawia i takiego braku ochrony konsumentów nie ma.



Więc co, świętować ten dzień konsumenta ?
Oj, smutne to święto. I tak, od lat jest tak samo źle..i chyba będzie gorzej bo nie widać zmian w urzędach i w pracy urzędników. Za złą pracę w Polsce urzędnika się nie zwalnia i jest on całkowicie bezkarny. To zamknięta kasta, która broni tylko i wyłącznie własnych interesów i własnej bezkarności. Mogą więc, nic nie robić i nie chronić obywateli, chociaż po to są zatrudnieni, by nas chronić. Działa to, jak struktura mafii, urzędnicy, policjanci, sędziowie, prokuratorzy - chronią tylko sami siebie - i są przeciwko zwykłym obywatelom.  Reszta obywateli się dla nich nie liczy..


Andrzej Wójcik