Główna arrow Archiwum arrow Sprzedaż zepsutego towaru..
Google AdSense
Reklama
Reklama
KONSUMENT.TV
Reklama
Darmowe Ogloszenia Randki
Sprzedaż zepsutego towaru.. PDF Drukuj Email

Ostatnio znowu, jest nam zgłaszanych dużo spraw dotyczących nieuczciwych sklepów, które sprzedają zepsuty towar i nie chcą go wymienić na nowy. Dotyczy to, lodówek, pralek, telewizorów, laptopów, telefonów komórkowych i innego sprzętu.

Sprzedaż niesprawnego towaru jako sprawny jest to działanie bezprawne !!

Przepisy, wyraźnie wymagają, sprzedaży sprawnego towaru i sprzedaż towaru wadliwego jako sprawny, jest niezgodna z prawem. Nie wolno sprzedawcy, żądać od konsumenta naprawiania "sobie" towaru, dopiero co kupionego, a wydanego ze sklepu niesprawnego.

To samo dotyczy towaru, który od razu po zakupie przestał działać lub przestał działać, po bardzo krótkim okresie użytkowania.

Jak postępować w takim przypadku ?

1. Poprosić sprzedawcę, o wymianę towaru na towar wolny od wad lub zwrot gotówki.


2. Gdy, to nie pomoże, to samo zrobić w formie pisma.. - musi być to pismo potwierdzone z odbiorem przez sklep [data, podpis i adnotacja "potwierdzam odbiór" i pieczątka sklepu] lub list polecony najlepiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. W przypadku takich problemów proszę do nas dzwonić. Powiemy, jak się przed tym bronić..