Poczta Polska.. |
01.09.2009. | |
Czy to coś zmieni ?
Ten monopolista, reklamujący się bezczelnie jako dobra firma, rękami i nogami broni swojej pozycji monopolistycznej. Bezczelnie nie dopuszcza do rynku innych firm, nie zapewniając konsumentom, odpowiedniej jakości usług i zawyżając ceny na swoje usługi.
Mówiąc potocznie, po prostu okrada konsumentów - zawyżając ceny i nie dotrzymując warunków - terminów dostarczania przesyłek.
Każdy konsument wie jak jest i nie cieszy się niestety jakością świadczonych przez tę firmę usług.
Tylko, co drugi list priorytetowy, bo około 50,44 procent, trafia do adresata terminowo, to jest dzień po wysłaniu.
Czyli 49,56 procent przesyłek priorytetowych jest dostarczanych nie w terminie.
UKE twierdzi, że te opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez Pocztę Polską, są winą "wieloletnich zaniedbań na polu rozwoju infrastruktury" w firmie Poczta Polska.
Czy do tego trzeba robić badania ?
Trochę to śmieszne, bo każdy to wie i nie trzeba do tego badań.
|