Główna
Google AdSense
Reklama
KONSUMENT.TV
Reklama
Darmowe Ogloszenia
Reklama
Ogolnopolski Serwis Ogloszeniowy
Najnowsze
Popularne
Naprawa przedłuża się - co robić ? PDF Drukuj Email

Bardzo dużo osób ma problem z nieprzestrzeganiem zapisów umów gwarancyjnych przez gwaranta. Dotyczy to często terminów zapisanych w gwarancji.

Co wtedy robić, gdy gwarant wciąż odwleka i przesuwa termin naprawy ?

Czy tłumaczenia, że czeka na części,
nie dają konsumentowi szans na naprawę w terminie ?

 

W takim przypadku należy wystąpić z pisemnym wnioskiem "o wydanie naprawionego sprzętu w terminie 7 dni lub wydania nowego sprzętu w tym samym terminie lub zwrotu gotówki".

Trzeba pamiętać, że taki wniosek, jeżeli konsument składa go osobiście musi mieć adnotację na kopii - "przyjęto dnia ......." wraz z pieczątką i podpisem firmy. Można wysłać też wniosek zwykłym listem poleconym na najbliższej poczcie.